Vælg en side

For eksempel samle en gruppe visuelt spændende arbejde, herunder det bedste historiske arbejde fra et individ på det ønskede læringsniveau. Det er ret almindeligt, at tidlige elever i fotografering vil lave forbløffende billeder, der vil sammenligne godt selv med etablerede fotografers arbejde. Når du har præsenteret gruppen af billeder for eleverne, skal du udfordre dem til at finde “lærerens” billede.

Hvis det historiske billede er stærkt, kan det være vanskeligt for andre at skelne arbejdet korrekt på deres læringsniveau. Når dette sker, overfører de nye elever deres opfattelse af deres status som fotografer til et højere niveau. En større s .itch var lige tændt.

etablerede fotografers billeder

Uanset om forskellen mellem” elevens ” billede og de etablerede fotografers billeder er fundet, er der fordele ved denne tilgang. Når nye elever bliver bedt om at angive begrundelsen for deres valg eller de kvaliteter, der har dannet deres beslutning, de indre – partikelisere de skridt, de bliver nødt til at udføre for at nå målet niveau af læring.

Advarslen for læringsrejsen er, at den er meget afhængig af niveauet af den lærende. Denne nivellering er både biologisk og erfaringtial. Nærmer spørgsmål, før den lærende er klar eller forberedt er kontraproduktivt. For det meste, fotografering er en lodret lærling paradigme, der går fra et beslægtet og sammenkoblet emne til næste. Den sekventielle karakter af fotografisk læring styrker begrebet læringsrejsen. Som den lærende skrider de gør ikke stoppe med at bruge tidligere læring, men fortsætte det videre til efterfølgende trin proces eller information.

https://bryllupsfotograf.nu

den fotografiske proces

På grund af den lineære karakter af fotograferingsprocessen, der er behov for den lærende at blive opmærksom og internalisere den måde delene passer sammen. Dette omfatter mere end blot at forstå, at der er indbyrdes forbundne dele af fotografering. For at få mest muligt ud af læringen skal algoritmen for den fotografiske proces blive en del af læringsstien.

Især med de lineære trin i fotografisk læring er målene nyttige. Et læringsmål er netop det, det målbare slutpunkt for en del af lærings-eller læringssekvensen. Ved at forestille sig, hvad den lærende vil være i stand til at demonstrere på grund af læringsaktiviteten, er måling af læring ikke det, der blev undervist, men snarere resultatet af undervisningen. I mange situationer er disse nødvendige for institutionelle foranstaltning. Dette betyder, at læringen kan “objektiveres” og gøres målbar mod angivne læringsresultater.

Læringsmål har gennem årene taget aspekter, der er nyttige. Første mål skal deles med eleven. Dette forbereder eleven til rimelige forventninger til læring. Ved at have en forventning om, hvad de vil få i læringsprocessen, eleven kan være opmærksom på deres fremskridt hen imod læringsmålet.

I fotografering er der mange ting, der skal læres, og en vidensbase udvides kontinuerligt. Dette betyder, at viden sker i komponenter i de komplekse processer. På grund af denne modulære aspekt af fotografering, den lærende vil komme til at vide for forskellige portioner på forskellige tidspunkter. På grund af individuelle forskelle vil det at komme til at vide ligner læring med forskellige ordrer